Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010

Περίεργο τρεμούλιασμα

Σε μια γρήγορη επιθεώρηση που έκανα σήμερα συνάντησα το εξής παράξενο. Πάνω σε ένα πλαίσιο παρατήρησα μια μέλισσα να κάθετε κ όποια άλλη περνούσε από μπροστά της την έπιανε και έκανε ένα στιγμιαίο τρέμουλο σαν κομπρεσέρ την άφηνε και έπιανε την επόμενη! Την παρατήρησα για περίπου 3-4 λεπτά και το έκανε συνεχόμενα! Έχω διαβάσει ότι όλες οι μέλισσες όταν αισθάνονται τη θερμοκρασία της κυψέλης που παρεκκλίνει από τα κατάλληλα όρια, είτε παράγουν τη θερμότητα με το να τρέμουν, είτε τη θερμότητα εξάτμισης με την κίνηση του αέρα με τα φτερά τους! Αν όντως ήταν έτσι όμως θα το έκαναν και οι υπόλοιπες. Αλλά ήταν η μοναδική η οποία έτρεμε και έκανε την συγκεκριμένη διαδικασία!!! Μήπως έτσι ειδοποιούσε και της άλλες ότι πρέπει να ανεβάσουν την θερμοκρασία στην κυψέλη??

2 σχόλια:

  1. Περίεργο. Δεν έχω παρατηρήσει ποτέ μου κάτι τέτοιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως και ψάχνω εδώ και 2 μέρες να βρώ κάτι παρόμοιο σε βιβλιογραφία που έχω και στο ιντερνετ αλλά δεν έχω βρει τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή