Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2010

Τα Πρώτα βήματα!



-->
Για σας! Είμαι Ερασιτέχνης μελισσοκόμος και ξεκίνησα τα πρώτα δειλά βήματα μου τον Μάιο του 2007 με 4 μελισσάκια που μου χάρισαν και αφού πρώτα προηγήθηκε αρκετό διάβασμα τόσο από βιβλία όσο και από μελισσοκομικά blogs!Καθώς και πρακτική παρακολούθηση σε μελισσοκόμους της περιοχής! Με λίγο κόπο και τύχη μετράω αυτή την στιγμή 15 μελισσάκια τα οποία ξεχειμωνιάζουν σε ημιπεδινή περιοχή της Ξάνθης. Ελπίζω γρήγορα να ξεπεράσω τον αριθμό “αν δεν έχω και απώλειες τυχερός θα είμαι” ώστε να βγάλω και μελισσοκομικό βιβλιάριο με κωδικό και να τα σφραγίσω κιόλας.



5 σχόλια:

  1. Καλήσπερα Ευθύμιε σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις τα μελισσακια σου και καλή μελισσοκομική χρονιά!!!Ήθελα να κανω μια παρατήρηση όσον αφορά τον πάτο μήπως θα ήταν καλύτερα να έβαζες πίσσα;Είναι πιστεύω πολύ καλύτερη απο το χρώμα και δεν παθαίνει ποτέ τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή ιδέα.Δεν το ήξερα ούτε το είχα σκεφτεί.Θα το δοκιμάσω στις επόμενες.Σε ευχαριστώ για την συμβουλή.Καλή μελισσοκομική χρονιά και σε σένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευθύμιε καλώς όρισες στην μελισσοκομία και σου εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή και σε σένα Ευθύμη, σε ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. eythumh: I'm looking forward to watching your progress. Nice start.

    ΑπάντησηΔιαγραφή